Changing Of The Seasons

2:40 PM

וואו עברו יותר מידי שבועות מאז שעדכנתי את הפוסט האחרון, התקופה האחורנה הייתה ממש עמוסה וצפופה, נהניתי מאוד מכל החודש הזה אבל אין ספק שהוא היה מלווה בהמון לחץ ועשייה. העלנו את ההפקה האחרונה שלנו בתיאטרון בסוף חודש שעבר, עבדנו עליה מאוד קשה וגם קיבלנו תוצאה שאפשר בהחלט להרגיש גאים בה! ביליתי שבועות בחזרות בבית הספר מהבוקר עד הערב ומיד אחר כך יצאנו לטיול השנתי האחרון, שגם הוא היה מדהים! טיול בטבע+חברים זה המתכון המנצח לחוויה בלתי נשכחת. מיד כשחזרנו מהטיול התחיל שבוע הפורים שעליו אנחנו אחראים (יב') מה ששוב לא השאיר מקום פנוי ובקיצור, זה היה חודש וחצי דחוס בטירוף! אבל הנה אני חזרתי בריצה ברגע שהתפנה לי קצת זמן כי התגעגעתי !!

ביום שישי יצאתי להצטלם עם חברה שלי במושב, איך שראיתי שיש שמש בחוץ הייתי חייבת לצאת ולנצל את ההזדמנות!! היה אמנם עדיין קריר אבל השמש עזרה לי להטעות אותכם עם תמונות אביביות! 













עידכון נוסף יעלה ממש בקרוב!! ♥


You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe