Stop The World

7:03 PM

הימים האחרונים היו מאוד מבלבלים, אני כבר לא רגילה לחופש וזה יצר לי בלבול גמור בימים, בשעות ובסדר.. מצאתי את עצמי קמה כל יום בשעות הצהריים המאוחרות ומבזבזת את הזמן בשינה וברביצה בספה מול הטלוויזיה כל שאר היום. אז היום החלטתי לקחת את עצמי בידיים וסידרתי את כל הבלגן בחדר, ארגנתי את הארון מחדש (עכשיו יש מקום לשופינג!), פיניתי מקום לדברים חדשים במדפים, ניקיתי וצחצחתי את החדר עד ליסוד! או יותר נכון עד שעייפתי חח. אם כמה שזה נשמע לא אופייני לי (כי אני עושה את זה תמיד) אני לא אוהבת לקום כל כך מאוחר כי זה מבזבז לי את כל היום, למרות שאין הרבה מה לעשות אני מעדיפה לקום מוקדם יותר. אז זהו, תם עידן העצלנות, אני מתעשתת ומבטיחה לעצמי שאת השבוע הבא אני אתחיל כמו שצריך, מוקדם ומלא בפעילויות. 

הפעם, בחרתי לשלב  חולצת פסים רחבה יחד עם חצאית-המכנס המוכרת של זארה היוצרות יחד מראה מוקפד וסימטרי. שילבתי סנדלי עקב להמשך המראה המסודר וכדי לשבור מעט את הקו, הוספתי שרשרת צבעונית אתנית, זריקת הצבע מקנה לאאוטפיט ייחודיות, אני מאוד אוהבת לשבור קווים בעזרת פריטים בעלי קו ניגודי. במקרה הזה השרשרת משחקת בתפקיד הניגודי. חיברתי לכובע חגורת צמה חומה שכמו השרשרת, תפקידה להעניק ניגודיות. הניגודים בין הקווים יוצרים איזון שמוציא את האאוטפיט מהאזור ה"מוכר" שלו וה"צפוי" ומביאים אותו למקום חדש ואדג'י.











 Top-H&M || Skort-Zara || Shoes-Zamsh || Hat-H&M || Necklace-F21


You Might Also Like

6 תגובות

  1. מהממת! אני אוהבת שאת מוסיפה לאאוטפיט כל מיני פריטים שנראים לא קשורים כמו הכובע הצהוב שהוספת באחד הפוסטים, ובסופו של דבר זה נראה טוב. תעדכני הרבה, עכשיו שיש חופש! (:
    hilsberg.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. אני כל כך שמחה לשמוע!! אני מרבה לעשות את זה עם כל אאוטפיט, משמח לשמוע שאת אוהבת!(:
    אני אעדכן!!♥

    ReplyDelete
  3. התמונות ממש יפות...החולצת פסים מושלמת עם האקססוריז...
    את נראת שיקית!
    לייק!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף לשמוע שאהבת! תודה רבה♥

      Delete
  4. <333 Hi you look amazing !
    I love your blog
    http://www.karolinagespucci.com

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe