In Sapir's Closet \\ Minipopup

6:47 PM


Untitled #136
כבר יצא לי להסביר לכם קצת על חנות האונליין שלי אבל לא לעומק, אז הרגשתי צורך להקדיש לזה פוסט מושקע כדי שתבינו בדיוק מה זה, למה זה שווה ואיך זה עובד. Minipopup הינו אתר המאגד לתוכו מאות חברות בגדים ואביזרים ביניהן חברות מוכורות וזולות כגון - Nasty Gal, Sheinside, Daily Look, Romwe ומותגים פחות זולים כמו - Kenzo, Alexander Wang, Balenciaga, Mari Katrantzou ועוד.. המטרה של האתר היא בעצם לאחד במקום אחד את כל הפריטים המדוברים של העונה בכדי להקל עלינו הקונים האינטרנטיים בחיפוש אחר הבגדים הנכונים בחנויות השונות. ישנו מגוון רחב מאוד של פריטים וטווח מחירים רחב.
בחנות האינטרנטית שלי אני משתדלת לשמור על טווח מחירים נמוך ונוח תוך שמירה על הטרנדים הנכונים לעונה. אני מביאה אליכם את הטעם האישי שלי ומציעה לכם את הפריטים שהכי אהבתי למכירה במחירים הכי סבירים שתוכלו למצוא, מחיר משתלם + פריטים איכותיים ושווים, מה יכול להיות טוב יותר מזה?
בחנות האינטרנטית תוכלו למצוא-


         חצאית דמוי עור 210 ש"ח                      חצאית פסים עם כפתורים 102 ש"ח                        חצאית קומיקס 98 ש"ח

מגוון רחב של חצאיות איכותיות במחירים המשתלמים לכל כיס. את החצאיות תוכלו למצוא בחנויות אינטרנטיות שונות אך בחנות האינטרנטית שלי אני מאגדת את כל המציאות השוות במקום אחד. נוח ומשלתם כאחד.
  37 ש"ח                                     28 ש"ח                                         24 ש"ח                              68 ש"ח

אוסף של תכשיטים, שרשראות ואביזרים הנכונים לקיץ הקרוב במחירים מצחיקים ושווים.

                    סנדלים מטאליים 163 ש"ח                               סנדלי סניקרס 207 ש"ח                              סנדל ערב 120 ש"ח
נעליים מכל סוג באיכות גבוהה ומחירים משתלמים, בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של סנדלים, נעלי עקב, סניקרס ונעלי ספורט. אין מצב שלא תמצאי את הנעל שלך!

וזה עוד רק על קצה המזלג של מה שהולך בחנות! שמלות, מכנסיים, חולצות, תיקים ופריטים נוספים שווים ואיכותיים מחכים לכן בחנות האינטרנטית שלי! אז למה אתן מחכות? לכניסה לחנות לחצו In Sapir's Closet ♥
  

יום עצמאות שמח!! ♥

You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe