Fall Esentials

9:19 PM


1.תיק שקוף- בכל עונה אני מתאהבת בטרנד אחר, אבל בסופו של דבר לא משנה מה הוא יהיה, תיק חדש יתווסף לי לארון בלי שום היסוס. יש משהו מאוד קליל ונינוח בתיקים השקופים ודווקא בשל התכונה הזאת אני חושבת שהם מאוד מתאימים לסתיו. הם משווים לאאוטפיט הסתווי מראה מרענן שמזכיר לנו שעד לא מזמן מזג האוויר היה גם הוא כזה ושהקיץ נמצא מאחור אך לא במרחק רב. 
היכן ניתן להשיג // Keep-Changing הוא התשובה לסתיו הקרוב! מותג חדש ומרענן במיוחד!

2.מגפיים- כמו בכל סתיו, מגפיים הן הפריט ההכרחי בארון שלך! אז נכון את עדיין לא תזכי לקפץ איתן בין השלוליות, אבל זאת הכנה טובה לחורף ואין דבר יפה יותר מחצאית ומגף לעונה ההפכפכה שכבר מתדפקת על חלונות ביתינו. יש הרבה מאוד סוגים של מגפיים אבל בתקופה האחרונה אני מאוד נמשכת לכל המגפיים עם העקב הקטן והפריטים הקטנים והצבעוניים שמכסים אותן.
היכן ניתן להשיג // Zara // NastyGal // Asos

3. מעיל- איך אפשר לעבור את הסתיו בלי מעיל בארון, עדיין אין גשם זלעפות אבל הלילות מתחילים להיות קרים וכדאי לכן לשמוע לעצה של אמא ולקחת מעיל! אז אם כבר עושים זאת למה לא בסטייל. אז הוא לא לגמרי מעיל ולא בדיוק עליונית. הוא לא עבה מידי ולא דק מה שהופך אותו לפתרון המושלם לסתיו הישראלי! הבומבר, אותו ניתן להשיג היום כמעט בכל מותג, מגיע בשלל סגנונות עיצוביים מה שהופך אותו בקלות לאהבה החדשה לסתיו הקרוב. 
היכן ניתן להשיג // Pull&bear // Zara // NastyGal // Asos

4.צ'וקר- זוכרות את השרשרת שהייתה צמודה אליכן 24\7 בגן, כן זאת שהייתה צמודה תרתי משמע גם לצוואר שלכן, אני מניחה שכבר שמתן לב שהיא חזרה לכבוש את העולם היישר משנות ה90' המוקדמות. בסתיו יש לה פרשנות טיפה שונה, תשכחו מצ'וקרים דקיקים ונמתחים, העונה השרשראות הצמודות מתרחבות ומשתנות מעט, קטיפה ואבזמים גדולים זו רק ההתחלה.
היכן ניתן להשיג // Zara //  Asos // NastyGal

5. תקליטים- אני לא יודעת מה איתכם, אבל את העונה הקרירה אני מעדיפה להעביר בבית החם עם פליז מכף רגל ועד ראש, ספל של תה רותח ביד ומוזיקה איכותית באזניים. אז תקליט חדש הוא הפתרון הכי מדהים שיכול להיות לחורף לא משעמם! האוסף שלי כבר גדל לו מיום ליום (כרגע עומדת על 7!) עד האביב תהיה לי ערימה מכובדת במיוחד. תזכירו לי לעשות על זה פוסט! 

6.מידי- זה לא סוד שהוא איתנו כבר עונות אבל בעונה הנוכחית הוא מקבל צדדים נוספים, לא רק החצאיות נהנות מהמעמד הגבוהה, העונה גם האוברולים מקבלים במה משל עצמם, אוברול באורך מידי וחצאיות בעלות חיתוכים מתחת לברך זו החולשה שלי העונה. 
היכן ניתן להשיג // Asos // NastyGal // Zalando

7. חזיות תחרה- הן נעימות, גמישות, נוחות ופוטוגניות באופן כמעט מפתיע בפיד של האינסטגרם. חזיות התחרה שגם הן הגיעו אלינו משלהי שנות ה-90' חוזרות לככב במגירת הלבנים של כולנו, מה שאני אוהבת במיוחד כי למי יש כח לחזיות ברזלים המציקות כשיש מולנו פתרון כל כך נוח ונגיש! 
היכן ניתן להשיג // Aerie // HM // Asos


חורף קסום



You Might Also Like

1 תגובות

  1. As usual awesome collection, i like your boots and clothing i would like to compare your shoe collection with jazame.com

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe