triangles are my favourite shape

8:57 PM

PH: Adi Ben-Zikry
את הפוסט הזה דמיינתי הרבה מאוד זמן בראש. הרבה אנשים לא יודעים את זה אבל הפוסטים שלי עוברים תהליך מורכב מאוד אצלי בראש, תמיד יש את התהליך הקבוע שמתחיל ברגע שזוג פריטים מצטלבים לי במחשבה, שילוב חדש, רעיון ראשוני של אאוטפיט השלב הבא הוא חיפוש של לוקיישן שיתאים לשילוב הספציפי הזה. הפעם זה היה טיפה הפוך, את המבנה המשונה והמיוחד הזה תפסה העין שלי לפני כמה חודשים בעיר קרובה למושב שלי מאז עברתי שם עוד המון פעמים וכל פעם שהסתכלתי עליו הרגשתי שאני לא יכולה להשאר אדישה, אז נכנס הצד הבלוגרי שלי לתמונה והחלטתי שאני חייבת להכניס אותו לבלוג. המבנה המשלוש הזה מאוד מזכיר לי את הלובר בפריז, הרבה פחות מושקע והרבה פחות יוקרתי או אופנתי אבל עדיין נותן אווירה מאוד אירופאית. אז הראש התחיל לעבוד ולחשוב על אאוטפיט שישב על הלוקיישן הזה והנה לכם, אאוטפיט סריט-סטייל פשוט ממבט ראשון אך מלא בפריטים שמעניקים לו מראה יוקרתי ואורבני. 















 Shirt + Jeans - Pull&Bear // Heels-Caligula // Jacket-Bershka // Bag-Charles&Keith


You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe