Love you like a rainbow

9:38 PM

PH:Sahar Mizrahi

את חג שבועות השנה הצלחתי לשלב עם המשפחה והחברים, בשבילי אמנם זה הרגיש כמו חלק מהשבוע כי עזבתי את העבודה במפעל סוף סוף! סיימתי את המועדפת ובזכות העניין הזה הרווחתי שבוע שלם בבית שכלל בתוכו גם את החג הלבן והמדהים הזה! אני מאוד אוהבת את שבועות, שלא כמו שאר החגים יש בו אווירה מאוד קלילה, אין את תחושת הכובד הרווחת ברוב החגים, אולי זה האוכל הקליל או השמלות האוויריות והלבנות (שאני מקווה שהגיעו כדי להשאר!) אבל משהו בחג הזה משאיר אווירה רעננה לעוד הרבה זמן. אז בהמשך לשבועות שלי, את החג חגגתי עם ארוחה לבנה בבית, אני הייתי אחראית על עיצוב השולחן והמפיות (הגנבתי תמונה כמובן לפוסט) וכל שאר בני המשפחה דאגו שיהיה טעים, אבל אני תמיד טוענת שאוכל הרבה יותר טעים כשהוא יפה או מוגש בצורה יפה, אז הצד היצירתי שבי פרץ ועפתי לפזר עלים ירוקים על השולחן. אחרי הארוחה המוצלחת הזו יצאתי לטבע עם חברים טובים, המקום נקרא "מערת קשת" ומכאן השם לפוסט. הייתה תצפית מדהימה על היישובים באיזור, זה היה כמעט בלתי נמנע שלא לצלם שם, מזל שהמצלמה תמיד עלי!





























top- Jackie'O // Jeans-Mom's // Shoes - Pull&Bear 




You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe